Ciekawe rozwiązanie: MJML

Ciekawe rozwiązanie: MJML

Zdarza Ci się zobaczyć szablony oferowane przez dostawcę usług mailingowych i powiedziedzieć: No way! Tego nikt nie otworzy! Mam dziś dla Ciebie ciekawe rozwiązanie: MJML. Co to jest? To bardzo prosty framework (tu możesz przeczytać, czym jest framework), dzięki...

Przyciski zakupowe

Przyciski zakupowe

Przyciski zakupowe, button, guzik, call to action. Bez niego nie rozpoczniemy zakupów online. Bohaterem dzisiejszego wpisu jest po prostu guzik. Spotykamy się z nimi na każdym kroku naszej internetowej podróży. Jest obecny w aplikacjach, w wyszukiwarkach, na...

Czego nie robić w email marketingu?

Czego nie robić w email marketingu?

Zaczynasz budować listę odbiorców swojego newslettera, coś tam rzeźbisz w tych internetach, ale zastanawiałaś się może, czego nie robić w email marketingu?  Podczas ostatniej mojej konsultacji zaczęłyśmy się wspólnie z Klientką zastanawiać, jakie błędy popełnia...

Polecane książki o newsletterze

Polecane książki o newsletterze

Przeglądałam ostatnio moje stare wpisy na blogu i zauważyłam, że do tej pory nie napisałam żadnego wpisu o tym, jakie są polecane książki o newsletterze, czyli o lekturze ściśle związanej z mailingami. Śpieszę zatem naprawić ten błąd 😉 Jest kilka książek, które w...

Jak przeprowadzić aktualizację zgód

Jak przeprowadzić aktualizację zgód

Jednym z ważniejszych wymogów RODO jest posiadanie zgody naszych klientów czy subskrybentów na przetwarzanie ich danych. Dziś pokażę Ci, jak przeprowadzić aktualizację zgód w MailerLite. Kluczowe będzie w tym przypadku pytanie, kiedy powinnaś dokonać takiej...

Test szablonu newslettera

Test szablonu newslettera

Niedawno pisałam Ci o teście motywu od Template Monster. W poście tym obiecałam również test szablonu newslettera, jaki przy okazji nabyłam. To mocno rozbudowany szablon, który zawiera zarówno sam kod html jak i paczki, które możesz zaimportować do czterech dostawców...

Jak zbudować atrakcyjny newsletter

Jak zbudować atrakcyjny newsletter

Jak zbudować atrakcyjny newsletter to najczęściej przewijające się pytanie, jakie dostaję od Was w mailach. Drugim jest RODO i o nim już za tydzień. Tymczasem wróćmy do newslettera. Pracę nad nim możemy podzielić na cztery etapy. #1 strategia newslettera Przewrotnie...

Maile powitalne

Maile powitalne

Dziś chciałam napisać parę słów o mailach powitalnych. Ponieważ maile powitalne mają największą otwieralność należą do najważniejszych wiadomości, jakie otrzymuje od nas nasz Subskrybent. Przygotowując dzisiejszy wpis przyjrzałam się powitalnym emailom, jakie...

Subiektywnie o dostawcach usług newsletterowych

Subiektywnie o dostawcach usług newsletterowych

Subiektywnie o dostawcach usług newsletterowych mogę się wypowiadać, bo przetestowałam większość z opisywanych dostawców. Postanowiłam przygotować takie zestawienie po to, żebyś miała w jednym miejscu przydatną informację. Dodam od siebie, że to, co pasuje mi wcale...

Konwertująca strona lądowania

Konwertująca strona lądowania

Jednym z narzędzi, które wykorzystujemy do pozyskiwanie leadów jest strona lądowania. Konwertująca strona lądowania. Z jakich elementów powinna się składać, żeby faktycznie zachęcała czy to do zakupu, czy pozostawienia leada? Przede wszystkim, treść, jaką umieścisz na...

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares