Ciekawe rozwiązanie: MJML
Zdarza Ci się zobaczyć szablony oferowane przez dostawcę usług mailingowych i powiedziedzieć: No way! Tego nikt nie otworzy! Mam dziś dla Ciebie ciekawe rozwiązanie: MJML. Co to jest? To bardzo prosty framework (tu możesz przeczytać, czym jest framework), dzięki...
Przyciski zakupowe
Przyciski zakupowe, button, guzik, call to action. Bez niego nie rozpoczniemy zakupów online. Bohaterem dzisiejszego wpisu jest po prostu guzik. Spotykamy się z nimi na każdym kroku naszej internetowej podróży. Jest obecny w aplikacjach, w wyszukiwarkach, na...
Czego nie robić w email marketingu?
Zaczynasz budować listę odbiorców swojego newslettera, coś tam rzeźbisz w tych internetach, ale zastanawiałaś się może, czego nie robić w email marketingu? Podczas ostatniej mojej konsultacji zaczęłyśmy się wspólnie z Klientką zastanawiać, jakie błędy popełnia...
Polecane książki o newsletterze
Przeglądałam ostatnio moje stare wpisy na blogu i zauważyłam, że do tej pory nie napisałam żadnego wpisu o tym, jakie są polecane książki o newsletterze, czyli o lekturze ściśle związanej z mailingami. Śpieszę zatem naprawić ten błąd 😉 Jest kilka książek, które w...
Jak przeprowadzić aktualizację zgód
Jednym z ważniejszych wymogów RODO jest posiadanie zgody naszych klientów czy subskrybentów na przetwarzanie ich danych. Dziś pokażę Ci, jak przeprowadzić aktualizację zgód w MailerLite. Kluczowe będzie w tym przypadku pytanie, kiedy powinnaś dokonać takiej...
Test szablonu newslettera
Niedawno pisałam Ci o teście motywu od Template Monster. W poście tym obiecałam również test szablonu newslettera, jaki przy okazji nabyłam. To mocno rozbudowany szablon, który zawiera zarówno sam kod html jak i paczki, które możesz zaimportować do czterech dostawców...
Jak zbudować atrakcyjny newsletter
Jak zbudować atrakcyjny newsletter to najczęściej przewijające się pytanie, jakie dostaję od Was w mailach. Drugim jest RODO i o nim już za tydzień. Tymczasem wróćmy do newslettera. Pracę nad nim możemy podzielić na cztery etapy. #1 strategia newslettera Przewrotnie...
Maile powitalne
Dziś chciałam napisać parę słów o mailach powitalnych. Ponieważ maile powitalne mają największą otwieralność należą do najważniejszych wiadomości, jakie otrzymuje od nas nasz Subskrybent. Przygotowując dzisiejszy wpis przyjrzałam się powitalnym emailom, jakie...
Subiektywnie o dostawcach usług newsletterowych
Subiektywnie o dostawcach usług newsletterowych mogę się wypowiadać, bo przetestowałam większość z opisywanych dostawców. Postanowiłam przygotować takie zestawienie po to, żebyś miała w jednym miejscu przydatną informację. Dodam od siebie, że to, co pasuje mi wcale...
Konwertująca strona lądowania
Jednym z narzędzi, które wykorzystujemy do pozyskiwanie leadów jest strona lądowania. Konwertująca strona lądowania. Z jakich elementów powinna się składać, żeby faktycznie zachęcała czy to do zakupu, czy pozostawienia leada? Przede wszystkim, treść, jaką umieścisz na...