Zakładanie newslettera

  • wsparcie przy tworzeniu dokumentacji niezbędnej przy gromadzeniu bazy danych;
  • integracja strony internetowej z systemem MailerLite;
  • budowa 3 formularzy zbierających leady, np.: popout, formularz osadzony, dedykowane lp;
  • budowa zautomatyzowanego lejka mailowego (maksymalnie 5 emaili);
  • przygotowanie pierwszego newslettera do wysłania.

Chcesz mieć swój własny newsletter, ale przerażają Cię zawiłości techniczno-prawne? Zajmę się tym tematem kompleksowo zaczynając od przygotowania zgodnie z RODO formularzy do zbierania subskrybentów i zintegruję je z Twoją stroną internetową oraz wesprę Cię w temacie samego newslettera wysyłanego do Twoich odbiorców.

Audyt email marketingowy

Czy Twoje działania email marketingowe są na odpowiednim poziomie? Czy kliknięcia i konwersje mogłyby być lepsze? Audyt email marketingowy pomoże wskazać mocne i słabe strony Twoich kampanii email marketingowych oraz naleźć obszary, które wymagą poprawy, a które są Twoją mocną stroną. Zamów audyt Twojej kampanii lub newslettera. W ramach usługi otrzymasz:

  • omówiony każdy element kampanii (od etapu pozyskania leada aż po lejek sprzedażówy)
  • omówioną budowę emaila wraz ze wskazaniem elementów wymagających zmian
  • podpowiedzi, jak zoptymalizować istniejące działania (jeśli wymagają naprawy)
  • kluczowe punkty wymagające poprawy związane z kontentem wysyłanym w kampaniach lub newsletterze
  • wskazówki i porady dotyczące optymalizacji wiadomości email pod kątem konwersji
  • sugestie dotyczące testów A/B

Audyt email marketingowy nie tylko zestaw sugestii i rad oparty o najlepsze praktyki, ale również opinia ekspercka zawierająca ogromne doświadczenie onlinowe.

audyt
* Podane ceny są cenami brutto, z doliczonym do nich 23% podatku VAT, za usługi wystawiam faktury. Powyższe informacje nie stanowią oferty handlowej, w tym w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Pin It on Pinterest

Shares