Zakładanie newslettera
- wsparcie przy tworzeniu dokumentacji niezbędnej przy gromadzeniu bazy danych;
- integracja strony internetowej z systemem MailerLite;
- budowa 3 formularzy zbierających leady, np.: popout, formularz osadzony, dedykowane lp;
- budowa zautomatyzowanego lejka mailowego (maksymalnie 5 emaili);
- przygotowanie pierwszego newslettera do wysłania.
Chcesz mieć swój własny newsletter, ale przerażają Cię zawiłości techniczno-prawne? Zajmę się tym tematem kompleksowo zaczynając od przygotowania zgodnie z RODO formularzy do zbierania subskrybentów i zintegruję je z Twoją stroną internetową oraz wesprę Cię w temacie samego newslettera wysyłanego do Twoich odbiorców.
Audyt email marketingowy
Czy Twoje działania email marketingowe są na odpowiednim poziomie? Czy kliknięcia i konwersje mogłyby być lepsze? Audyt email marketingowy pomoże wskazać mocne i słabe strony Twoich kampanii email marketingowych oraz naleźć obszary, które wymagą poprawy, a które są Twoją mocną stroną. Zamów audyt Twojej kampanii lub newslettera. W ramach usługi otrzymasz:
- omówiony każdy element kampanii (od etapu pozyskania leada aż po lejek sprzedażówy)
- omówioną budowę emaila wraz ze wskazaniem elementów wymagających zmian
- podpowiedzi, jak zoptymalizować istniejące działania (jeśli wymagają naprawy)
- kluczowe punkty wymagające poprawy związane z kontentem wysyłanym w kampaniach lub newsletterze
- wskazówki i porady dotyczące optymalizacji wiadomości email pod kątem konwersji
- sugestie dotyczące testów A/B
Audyt email marketingowy nie tylko zestaw sugestii i rad oparty o najlepsze praktyki, ale również opinia ekspercka zawierająca ogromne doświadczenie onlinowe.