Sposoby budowania listy mailingowej

Sposoby budowania listy mailingowej

Dzisiejszy wpis o sposobach budowania listy mailingowej mocno nawiązuje do ubiegłotygodniowego wpisu o lead magnecie w kontekście RODO. No bo jeśli nie lead magnet, to w jaki sposób możemy sprawiać, że będą przybywali nowi subskrybenci newslettera? #1 treści premium...

Newsletterowe inspiracje

Newsletterowe inspiracje

Mamy już listopad. Pewnie już jutro witryny sklepowe i przestrzenie w centrach handlowych zamienią się w radosne wioski świętego Mikołaja. Chciałam Ci dziś opowiedzieć o inspiracjach. O newsletterowych inspiracjach, bo choć październik za nami to był to miesiąc...

Jak zarabiać na newsletterze

Jak zarabiać na newsletterze

Czy na newsletterze można zarabiać? Takie pytanie niedawno postawił mi jeden z moich znajomych. No można, jasne, że można. Dla wielu firm newsletter to jedyna (poza social mediami) forma kontaktu z klientami. To zacne pytanie wykorzystałam w ubiegłotygodniowym live’ie...

Jak zaktywizować subskrybentów

Jak zaktywizować subskrybentów

Jak zaktywizować subskrybentów, czyli co zrobić, żeby Twoje maile zaczęli czytać bardziej “oporni” odbiorcy. Posegmentuj posiadaną bazę. Możesz przyjąć kilka scenariuszy takiej segmentacji. Najlepszym będzie podzielenie ich na aktywnych i tych nieaktywnych...

Elementy poprawnie zbudowanego newslettera

Elementy poprawnie zbudowanego newslettera

Często dostaję w mailach pytanie, jakie są elementy poprawnie zbudowanego newslettera. Zatem dziś odpowiem na nie 🙂 Z racji zawodu i pasji subskrybuję całą masę newsletterów. Zarówno osób, które korzystały z moich kursów i konsultacji, jak i branżowe. Dziś o...

6 powodów, dla których potrzebujesz własnej listy mailingowej

6 powodów, dla których potrzebujesz własnej listy mailingowej

6 powodów, dla których potrzebujesz własnej listy mailingowej... Parę tygodni temu, podczas jednej z konsultacji Klient zapytał mnie, po co w sumie jest Mu potrzebna lista mailingowa. Ma Facebook, mocno zainwestował w facebookowego bota i w ten sposób dociera do...

Czy warto stosować popout?

Czy warto stosować popout?

Czy warto stosować popout? Odbiorców można podzielić na dwie grupy: tę, która toleruje i tę, która szczerze nienawidzi tego sposobu komunikacji. Zazwyczaj popouty zasłaniają nam całą treść, która nas interesuje, wyskakują natarczywi od pierwszej sekundy naszej...

Linki w mailach

Linki w mailach

Linki w mailach. Pojawiają się praktycznie w każdym newsletterze. Jakie zabiegi stosować, żeby po wysłanym mailingu móc przeanalizować swoją pracę? # skracanie linków Często linkując do jakiegoś pliku, wpisu czy czegokolwiek wklejasz link i… o rany, jakie to długie....

Co to jest double opt-in

Co to jest double opt-in

Wielokrotnie dostaję od Was zapytania o to, co to jest double opt-in. Zatem dziś postaram się zebrać wszystkie Wasze pytania i odpowiedzieć na nie. #1 co to jest To podwójne potwierdzenie, jakiego wymagamy od osób zapisanych na newsletter. Zazwyczaj dostawcy usług...

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares