Zaplanuj swój newsletter

Zaplanuj swój newsletter

Nowy rok niesie ze sobą całą masę postanowień i wyzwań. Tak więc, łap za pióro i notes i... zaplanuj swój newsletter. Proponuję Ci wspólną zabawę na cały, 2018 rok, w którym, jeśli jeszcze nie masz, zbudujesz swój newsletter. Dołącz do wyzwania na facebooku i wspólnie...

Gdzie zbierać leady

Gdzie zbierać leady

Dziś opowiem Ci, gdzie możesz zbierać leady na blogu. Jakie miejsca możesz wykorzystać i osadzić w nich formularz, za pomocą którego będziesz zachęcać subskrybentów do pozostawiania u Ciebie swoich danych. #1 pasek nad menu strony Pasek, który przy przewijaniu znika i...

Obowiązki właściciela newslettera

Obowiązki właściciela newslettera

Mam nadzieję, że wiesz, jakie są obowiązki właściciela newslettera. Ale tak na wszelki wypadek, właściwie pro forma 😉 napiszę Ci o czym powinnaś pamiętać 😀 #1 umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych Niezależnie od tego, czy korzystasz z gotowego programu...

Jak zrobić newsletter na stronie

Jak zrobić newsletter na stronie

Jak zrobić newsletter na stronie to jedno z pytań TOP 5 najczęściej wpadających do mnie pytań na skrzynkę pocztową. Prawie na każdym webinarze czy spotkaniu z moimi Klientami podkreślam, że posiadanie własnego newslettera, to podstawa. Dlaczego? Bo dzięki...

Jak nie zostać SPAMerem

Jak nie zostać SPAMerem

Jak nie zostać SPAMerem? Jak ominąć SPAM? Te pytania spędzają sen z powiek większości marketerom. Na webinarach zazwyczaj omawiam te prostsze punkty, które z marszu jesteś w stanie wdrożyć. Dziś postanowiłam opisać również i te metody bardziej zaawansowane i...

Jak zbierać leady na Facebooku

Jak zbierać leady na Facebooku

Jak zbierać leady na Facebooku? Na jednym z moich webinarów wspominałam o tym, że na Facebooku można zbierać leady. Nie miałam tu na myśli kampanii, w których faktycznie można pozyskiwać kontakty, ale osadzony w zakładce formularz, który będzie wyglądał tak, jak sobie...

7 typów wiadomości

7 typów wiadomości

Prowadząc bloga prędzej czy później pojawia się pomysł posiadania własnego newslettera. Stajesz wtedy przed koniecznością wysyłania do swoich subskrybentów wiadomości. Opiszę Ci dziś 7 najbardziej podstawowych typów wiadomości, jakie przyjdzie Ci pisać. #1 wiadomość...

Lista 10 najczęstszych grzechów

Lista 10 najczęstszych grzechów

Nawet doświadczonemu email marketingowcowi może przydarzyć się wpadka. Dziś lista 10 najczęstszych grzechów, które popełniamy podczas wysyłania newslettera do naszych subskrybentów. #1 Brak strategii Wiem, jestem jak zdarta płyta. Ale naprawdę, posiadanie strategii...

Project Case Study

Project Case Study

Niedawno powołałam do życia nowy projekt. Project Case Study. Liczę w nim mocno na Twoją pomoc. O co chodzi? Newsletter to medium, które, po zazwyczaj trudnych początkach potrafi dać wiele fajnych możliwości jego właścicielowi. Zawodowo zajmuję się obsługą...

Jak interpetować wskaźniki w email marketingu

Jak interpetować wskaźniki w email marketingu

Wysyłasz newsletter i...? Pokażę Ci, co oznaczają i jak interpretować wskaźniki w email marketingu. Mam nadzieję, że po wysyłce sprawdzasz, czy ktokolwiek przeczytał Twój newsletter. Dla każdej osoby, która wysyła newsletter najważniejszych jest w sumie tylko 6...

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares