Zaplanuj swój newsletter
Nowy rok niesie ze sobą całą masę postanowień i wyzwań. Tak więc, łap za pióro i notes i... zaplanuj swój newsletter. Proponuję Ci wspólną zabawę na cały, 2018 rok, w którym, jeśli jeszcze nie masz, zbudujesz swój newsletter. Dołącz do wyzwania na facebooku i wspólnie...
Gdzie zbierać leady
Dziś opowiem Ci, gdzie możesz zbierać leady na blogu. Jakie miejsca możesz wykorzystać i osadzić w nich formularz, za pomocą którego będziesz zachęcać subskrybentów do pozostawiania u Ciebie swoich danych. #1 pasek nad menu strony Pasek, który przy przewijaniu znika i...
Obowiązki właściciela newslettera
Mam nadzieję, że wiesz, jakie są obowiązki właściciela newslettera. Ale tak na wszelki wypadek, właściwie pro forma 😉 napiszę Ci o czym powinnaś pamiętać 😀 #1 umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych Niezależnie od tego, czy korzystasz z gotowego programu...
Jak zrobić newsletter na stronie
Jak zrobić newsletter na stronie to jedno z pytań TOP 5 najczęściej wpadających do mnie pytań na skrzynkę pocztową. Prawie na każdym webinarze czy spotkaniu z moimi Klientami podkreślam, że posiadanie własnego newslettera, to podstawa. Dlaczego? Bo dzięki...
Jak nie zostać SPAMerem
Jak nie zostać SPAMerem? Jak ominąć SPAM? Te pytania spędzają sen z powiek większości marketerom. Na webinarach zazwyczaj omawiam te prostsze punkty, które z marszu jesteś w stanie wdrożyć. Dziś postanowiłam opisać również i te metody bardziej zaawansowane i...
Jak zbierać leady na Facebooku
Jak zbierać leady na Facebooku? Na jednym z moich webinarów wspominałam o tym, że na Facebooku można zbierać leady. Nie miałam tu na myśli kampanii, w których faktycznie można pozyskiwać kontakty, ale osadzony w zakładce formularz, który będzie wyglądał tak, jak sobie...
7 typów wiadomości
Prowadząc bloga prędzej czy później pojawia się pomysł posiadania własnego newslettera. Stajesz wtedy przed koniecznością wysyłania do swoich subskrybentów wiadomości. Opiszę Ci dziś 7 najbardziej podstawowych typów wiadomości, jakie przyjdzie Ci pisać. #1 wiadomość...
Lista 10 najczęstszych grzechów
Nawet doświadczonemu email marketingowcowi może przydarzyć się wpadka. Dziś lista 10 najczęstszych grzechów, które popełniamy podczas wysyłania newslettera do naszych subskrybentów. #1 Brak strategii Wiem, jestem jak zdarta płyta. Ale naprawdę, posiadanie strategii...
Project Case Study
Niedawno powołałam do życia nowy projekt. Project Case Study. Liczę w nim mocno na Twoją pomoc. O co chodzi? Newsletter to medium, które, po zazwyczaj trudnych początkach potrafi dać wiele fajnych możliwości jego właścicielowi. Zawodowo zajmuję się obsługą...
Jak interpetować wskaźniki w email marketingu
Wysyłasz newsletter i...? Pokażę Ci, co oznaczają i jak interpretować wskaźniki w email marketingu. Mam nadzieję, że po wysyłce sprawdzasz, czy ktokolwiek przeczytał Twój newsletter. Dla każdej osoby, która wysyła newsletter najważniejszych jest w sumie tylko 6...