Zaznacz stronę

Jak sprawdzić, czy Twoje maile są czytane

Wysyłasz te swoje maile niczym świstak zawijający czekoladę w sreberka ale poza tym, że je wysyłasz to... nie masz pojęcia czy ktoś je w ogóle czyta. Jak sprawdzić, czy Twoje maile są czytane? Oczywiście zawsze sprawdzać statystyki. Po każdej wysyłce newslettera....

czytaj dalej

O co chodzi z tą personą?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz blog, sklep internetowy czy jakąkolwiek działalność usługową, Twoja oferta jest skierowana do kogoś. Dziś zajmę się tematem persony i będę chciała wytłumaczyć, o co chodzi z tą personą i do czego może się przydać.Ale po...

czytaj dalej

Trendy marketingowe 2019

Jak co roku przygotowałam krótkie zestawienie narzędzi i trendów, które będą wiodły prym w 2019 roku. Jakie więc będą trendy marketingowe? #1 rekomendacje Ile razy sprawdzasz cudzą opinię zanim zdecydujesz się na zakup jakiegoś produktu lub usługi? Sprawdzam...

czytaj dalej

Jak nie spamować?

Jak nie spamować? Przed nami najintensywniejszy okres w roku, w którym email marketerzy mają bardzo dużo pracy. Wiąże się to ze wzmożonymi, ostatnimi w roku akcjami marketingowymi, promocjami przedświątecznymi czy wyprzedażami. Nasze działania, które mają sprawić,...

czytaj dalej

Sposoby budowania listy mailingowej

Dzisiejszy wpis o sposobach budowania listy mailingowej mocno nawiązuje do ubiegłotygodniowego wpisu o lead magnecie w kontekście RODO. No bo jeśli nie lead magnet, to w jaki sposób możemy sprawiać, że będą przybywali nowi subskrybenci newslettera? #1 treści premium...

czytaj dalej

Lead Magnet a RODO

Dość długo odkładałam temat prezentów dla potencjalnych subskrybentów, ale w końcu postanowiłam rozprawić się z nim. Lead magnet w RODO. Czy rola tego narzędzia nadal jest tak mocna, jak to było do tej pory? A jak się ono ma w kontekście RODO? Nie jest żadną...

czytaj dalej

Newsletterowe inspiracje

Mamy już listopad. Pewnie już jutro witryny sklepowe i przestrzenie w centrach handlowych zamienią się w radosne wioski świętego Mikołaja. Chciałam Ci dziś opowiedzieć o inspiracjach. O newsletterowych inspiracjach, bo choć październik za nami to był to miesiąc...

czytaj dalej

Jak zarabiać na newsletterze

Czy na newsletterze można zarabiać? Takie pytanie niedawno postawił mi jeden z moich znajomych. No można, jasne, że można. Dla wielu firm newsletter to jedyna (poza social mediami) forma kontaktu z klientami. To zacne pytanie wykorzystałam w ubiegłotygodniowym live’ie...

czytaj dalej

Godne polecenia książki o WordPressie

Najpopularniejszym systemem CMS do zrobienia strony internetowej czy bloga bez dwóch zdań pozostaje WordPress. O ile znalezienie książek o WP nie sprawia szczególnych trudności, o tyle znalezienie książek napisanych dla totalnych laików już trudniej. Niemniej w tym...

czytaj dalej

Motyw Monstroid 2

Niedawno, przy okazji budowania osobnej strony do konferencji miałam sposobność przetestować kolejny motyw od Template Monster. Tym razem wybór padł na motyw Monstroid 2. To nowy stary motyw, który został odświeżony i dostosowany do ostatnich wymogów i trendów....

czytaj dalej

Siła Newslettera

Niedawno wspominałam, że pracuję nad nowymi projektami. Jeden z nich ujrzał właśnie światło dzienne i mogę Ci dziś o nim opowiedzieć. Mowa oczywiście o konferencji Siła Newslettera. Z racji wykonywanego zawodu bardzo często biorę udział w wydarzeniach związanych z...

czytaj dalej

Jak zaktywizować subskrybentów

Jak zaktywizować subskrybentów, czyli co zrobić, żeby Twoje maile zaczęli czytać bardziej “oporni” odbiorcy. Posegmentuj posiadaną bazę. Możesz przyjąć kilka scenariuszy takiej segmentacji. Najlepszym będzie podzielenie ich na aktywnych i tych nieaktywnych...

czytaj dalej

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Od 2005 roku zawodowo jestem związana z projektami internetowymi i sprzedażą on-line.
Uczę kobiety, które chcą rozpocząć biznes on-line, jak budować własną bazę klientów wykorzystując do tego celu newsletter.

Agnieszka

Zapisz się na newsletter

Kategorie

Dołącz do grupy Ekspertek

ekspertki

Jestem na Facebooku

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, są linkami, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

 

Divi WordPress Theme

mailer lite

error: treść chronione przed kopiowaniem