Zaznacz stronę

Najlepsze praktyki w email marketingu

Nie jest sztuką nawlec igłę nitką, ale gdy założymy bokserską rękawicę wchodziy na poziom master 😉 Podobnie rzecz się ma z email marketingiem. Każdy może wysłać mail. Ale jak zrobić to w sposób, który zapewni najlepszą konwersję i zwiększy szansę na osiągnięcie...

czytaj dalej

Animowane newslettery

Newslettery, w których znajduje się grafika zbierają lepsze statystyki. Animowane newslettery to z kolei jeden z trendów, który coraz mocniej się rozwija i email marketerzy coraz chętniej stosują ten rodzaj grafik w swojej pracy. Animacje w *.gif lub *.apng potrafią w...

czytaj dalej

Czym jest responsywność

W dzisiejszym wpisie zajmę się responsywnością. Czym jest responsywność w internecie? Popularny skrót RWD, czyli Responsive Web Design to nic innego, jak takie zaprojektowanie strony internetowej, żeby jej wygląd i układ automatycznie dostosowywał się do urządzenia,...

czytaj dalej

Obrazki w mailu

Obrazki w mailach to must have, czy lepiej sobie je odpuścić? Jeden z najpopularniejszych kanałów social media to przecież Instagram, na którym codziennie pojawiają się miliony obrazków. Skoro tak bardzo kochamy taką formę przekazu to jaka jest ich rola w...

czytaj dalej

Planowanie newslettera

Kiedy przygotowujesz kolację wigilijną z reguły opierasz ją o jakiś plan. Planujesz potrawy, które zagoszczą na stole, planujesz rozsadzenie gości, sposób przystrojenia stołu, kolędy, które puścisz z płyty itd. Dziś spróbuję przekonać Cię do tego, że...

czytaj dalej

Podsumowanie 2018 roku

Do ostatniej chwili zastanawiam się, czy nie poczekać z tym podsumowaniem do stycznia. Ale udało mi się znaleźć kilka godzin "wolnego" czasu i pochylić głowę nad działaniami z tego roku. Udało mi się wdrożyć trzy najważniejsze projekty, które w znacznym stopniu...

czytaj dalej

Jak sprawdzić, czy Twoje maile są czytane

Wysyłasz te swoje maile niczym świstak zawijający czekoladę w sreberka ale poza tym, że je wysyłasz to... nie masz pojęcia czy ktoś je w ogóle czyta. Jak sprawdzić, czy Twoje maile są czytane? Oczywiście zawsze sprawdzać statystyki. Po każdej wysyłce newslettera....

czytaj dalej

O co chodzi z tą personą?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz blog, sklep internetowy czy jakąkolwiek działalność usługową, Twoja oferta jest skierowana do kogoś. Dziś zajmę się tematem persony i będę chciała wytłumaczyć, o co chodzi z tą personą i do czego może się przydać.Ale po...

czytaj dalej

Trendy marketingowe 2019

Jak co roku przygotowałam krótkie zestawienie narzędzi i trendów, które będą wiodły prym w 2019 roku. Jakie więc będą trendy marketingowe? #1 rekomendacje Ile razy sprawdzasz cudzą opinię zanim zdecydujesz się na zakup jakiegoś produktu lub usługi? Sprawdzam...

czytaj dalej

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Od 2005 roku zawodowo jestem związana z projektami internetowymi i sprzedażą on-line.
Uczę kobiety, które chcą rozpocząć biznes on-line, jak budować własną bazę klientów wykorzystując do tego celu newsletter.

Agnieszka

Zapisz się na newsletter

Kategorie

Dołącz do grupy Ekspertek

ekspertki

Jestem na Facebooku

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, są linkami, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

 

Divi WordPress Theme

mailer lite

Pin It on Pinterest

Shares