Onboarding po zakupach
Kiedy mam na myśli onboarding najczęściej widzę podział na Klienta nowego, powracający i utrzymaniowego. Jak mówił klasyk, to oczywista oczywistość, bo do każdego z nich powinniśmy wysyłać nieco inne komunikaty. Czy aby na pewno oczywistość? Ile razy komunikacja z...
Świat po pandemii
Świat wokół nas się zmienił. Sytuacja, z jaką świat zmaga się w ostatnich miesiącach ma wpływ na nasze codzienne życie. Zmusiła nas do odseparowania się od ludzi, wpłynęła na sposób pracy lub prowadzenia biznesu. Niedawno prowadziłam zajmującą rozmowę z Mężem, jak...
Komunikacja w dobie koronawirusa
Od kilku miesięcy Polska i świat borykają się z szalejącą pandemią koronawirusa i narastającym kryzysem, który ma wpływ na wiele obszarów naszego życia. Czy, skoro w dużej mierze przenieśliśmy się do świata online kryzys ma wpływ na email marketing? Jak prowadzić komunikację, żeby była skuteczna w dobie kryzysu?
Trendy marketingowe 2020
Czas na coroczne podsumowania i analizę tego, co zadziało się w roku 2019. Jak co roku również przygotowuję subiektywny spis kierunków, w jakich będzie rozwijał się marketing i sprzedaż online w zbliżającym się 2020 roku. Sama nie wierzę, że już dziś pożegnamy rok...
Wszystko mająca kampania sprzedażowa
Co powinna mieć wszystko mająca kampania sprzedażowa? Przed chwilą skończyły się jedne z gorętszych corocznych akcji: Black Friday i Cyber Monday, ale nie oznacza to końca większych akcji sprzedażowych. Jak zatem przygotować się do działania na końcówkę tego roku, lub...
Trzej muszkieterowie ToFu, MoFu, BoFu
Dzisiejszy wpis, to opowieść o trzech podstawowych etapach lejka sprzedażowego i podróży Twojego potencjalnego klienta. Kiedy prowadzisz sprzedaż albo masz w ofercie jakieś usługi zależy Ci na tym, żeby każde działanie kończyły się sprzedażą. Sprzedażą książki, kursu...
Marketing automation wsparciem w email marketingu
Marketing automation wsparciem w email marketingu: prawda, czy fałsz? Chcę Cię trochę bardziej wprowadzić w świat email marketingu, stąd pierwszy tego typu wpis. Kiedyś już popełniłam artykuł o automatyzacji, ale ten poświęcę stricte automatyzacji w email marketingu....
8 najbardziej skutecznych słów używanych w emailu
Jak w prosty sposób sprawić, żeby przygotowywana przez Ciebie wiadomość lepiej konwertowała? Zachęcała do otworzenia przez odbiorcę wiadomości, do kliknięcia w nią, do kupienia Twojej oferty? Dziś mam dla Ciebie przepis na 8 najbardziej skutecznych słów używanych w...
Przepis na prostą, 7 etapową sekwencję maili
Wagary, wagarami, ale dziś czas na kolejny wpis. a w nim przepis na prostą, 7 etapową sekwencję maili, którą się dziś z Tobą podzielę. Ta sekwencja to oczywiście część lejka, którego celem jest... sprzedaż, lajki czy cokolwiek innego, co jest Twoim celem. No i...
Najlepsze praktyki w email marketingu
Nie jest sztuką nawlec igłę nitką, ale gdy założymy bokserską rękawicę wchodziy na poziom master 😉 Podobnie rzecz się ma z email marketingiem. Każdy może wysłać mail. Ale jak zrobić to w sposób, który zapewni najlepszą konwersję i zwiększy szansę na osiągnięcie...