Zaznacz stronę

Niedawno wspominałam, że pracuję nad nowymi projektami. Jeden z nich ujrzał właśnie światło dzienne i mogę Ci dziś o nim opowiedzieć. Mowa oczywiście o konferencji Siła Newslettera.

Z racji wykonywanego zawodu bardzo często biorę udział w wydarzeniach związanych z email marketingiem, leadowaniem itd. Zazwyczaj są one skierowane do dużego biznesu i dużych firm. Brakuje jednak rozwiązań dla kogoś, kto dopiero zaczyna budować swoje portfolio i bazę subskrybentów.

Postanowiłam zatem, nauczona doświadczeniem Grażyny Pawtel Lorente zorganizować konferencję internetową, osadzoną tylko w rzeczywistości wirtualnej, umożliwiając dzięki temu zobaczenie jej osobom, które nie mogą lub nie chcą przyjeżdżać do Warszawy. Tak dokładnie pomysł zaczął się konkretyzować na SeeBloggers w Łodzi, gdy po jednym z wykładów wyciągnęłam mój kajecik i na gorąco, póki byłam naładowana emocjami po wystąpieniu prelegenta spisałam luźne tematy i osoby, do których mogłabym się zwrócić z propozycją współpracy.

Ponieważ lubię sobie wszystko przemyśleć i poukładać, potrzebowałam jeszcze trochę czasu na analizę. Kolejnym etapem było zanudzanie znajomych i sondowanie. Później temat trafił na spotkanie mastermindowe, w których uczestniczę. I dopiero wtedy, gdy wszyscy potwierdzili rację bytu tego pomysłu zaczęłam konstruować szkielet przedsięwzięcia.

Na pierwszy ogień padła prośba o wsparcie w poszukiwaniu nazwy. Tu pomocne okazały się dziewczyny z grupy Ekspertek od Newslettera, które jak z rękawa sypały pomysłami. Gdy pojawiła się Siła Newslettera od razu wiedziałam, że to jest to! Autorką nazwy konferencji została Ela Sawicka – Elu jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂

Następny krok to zaproszenie do współpracy prelegentów. Udało mi się zaprosić do współpracy jedenaście wspaniałych dziewczyn, które mają mega doświadczenie nie tylko w zakresie prowadzenia newslettera. Każda z nich ma też inny bagaż doświadczeń, którym podzielą się podczas swoich wystąpień. Wśród prelegentek znajdziesz: Kasię Aleszczyk, Jolę Ambrożewicz, Magdę Białecką, Olę Błaszczak, Olę Gościniak, Grażynę Pawtel Lorente, Edytę Niewińską, Irenę Powroźnik, Edytę Stępczyńską, Kasię Szczudlik, Weronikę Śpiewak.

Poza prelekcjami najważniejsze są warsztaty na żywo. W ciągu trzech dni konferencji odbędzie się sześć warsztatów, podczas których nie tylko pokażę praktycznie, jak przygotować i wykorzystać np.: segmenty, ale również odpowiem na pytania, które zostaną mi zadane podczas tych warsztatów. Takie warsztaty są nieocenioną pomocą.

Model, jaki przyjęłam wypracowała rok temu Grażyna podczas konferencji BeOnline, ja tylko nieco go zmodyfikowałam. Możesz zatem wziąć udział w konferencji Siła Newslettera całkowicie za darmo. Pewnie myślisz, no, za darmo, nie wierzę. Ale serio, dostęp do konferencji jest za darmo. Wystarczy zarejestrować się i zamówić bezpłatny bilet. Po dokonaniu rejestracji otrzymasz wiadomość, w której znajdziesz link do zakupu darmowego biletu. Trochę ten mechanizm skomplikowany, ale wychodzę z założenia, że jeśli naprawdę zależy Ci na uczestnictwie w konferencji, ta niewielka niedogodność nie sprawi Ci kłopotu, a mnie da pewność, że faktycznie jesteś zainteresowana wydarzeniem. Po kupieniu darmowego biletu – tak, nie zapłacisz za niego ani grosza – otrzymasz wiadomość ze sklepu, w której znajdziesz link do swojego panelu. W dniu rozpoczęcia konferencji, na tej stronie znajdziesz linki do poszczególnych prelekcji.

W darmowej wersji nie masz niestety dostępu do warsztatów a materiały, które zobaczysz pierwszego dnia, po 24 godzinach będą już niedostępne. Ale w każdej chwili możesz zmienić zdanie i zdecydować się na rozszerzony dostęp, czyli bilet VIP, dzięki któremu otrzymasz dostęp zarówno do warsztatów jak i wykłady będą widoczne przez 12 miesięcy.

To pierwsze tak duże przedsięwzięcie jakie przygotowałam i przyznam się, jestem zarówno podekscytowana jak i zestresowana, bo jest tyle rzeczy, o których muszę pamiętać, że nie spodziewałam się tego. Ale trzymam rękę na pulsie, pracuję z wielką rozpiską, z której powoli wykreślam poszczególne punkty, jako zrobione.

Jestem ogromnie ciekawa Twojego zdania na temat konferencji. Daj mi znać, jeszcze teraz, zanim nastanie godzina 0, co myślisz o tym wydarzeniu. Gdy opadną kurtyny po samej konferencji, na pewno przeprowadzę ankietę wśród osób, które wzięły w niej udział, żeby wyciągnąć wnioski na przyszłość.

A tymczasem pozdrawiam i oczywiście zapraszam Cię do udziału w tym wydarzeniu 🙂

Agnieszka

 

Konferencja Siła Newslettera

error: treść chronione przed kopiowaniem