Zaznacz stronę

Dzisiejszy webinar o tym, jak się nie dać automatyzacji procesów, przeszedł do historii. Wielkie podziękowanie dla tych wszystkich, którzy wzięli w nim udział 🙂

Od razu chciałam Was przeprosić. Jak zauważyliście, live prowadziłam w nowej scenerii (remont na finiszu). O ile moje chłopaki (i ten Duży i ten Mały) dali radę, nie zadusili się ciszą podczas gry w Fifę, tak moja szalona kotka… cóż, mikrofon zapewne wyłapał jej harce… Szalała i przeszkadzała, nie pozwalając mi się skupić. Normalnie kilka razy zgubiłam przez tę wariatkę wątek. Ale szczęśliwie dobrnęłam do brzegu 🙂

Zapraszam zatem na zapis webinaru dla wszystkich tych z Was, którzy nie mogli na nim być lub dla tych, którzy chcą ponownie go obejrzeć.

Podczas webinaru wspomniałam między innymi o rozwiązaniach i narzędziach. To przede wszystkim:

Sposoby zbierania leadów:

  • formularz zapisu na wydarzenia, na webinary, na newsletter,
  • formularz zapisu z prezentem,
  • formularze na Facebooku,
  • konkursy na Facebooku,
  • rabaty,
  • polecanie/ referencje,
  • baza własna,
  • współpraca z innymi firmami.

Narzędzia do zbierania leadów:

Narzędzia do automatyzacji:

Wspominałam też, że będę testowała nowe narzędzie, które znalazłam do automatyzacji. Kombo ogromne i dające nadzieję. Test wywiódł mnie na manowce, bo straciłam możliwość zarządzania moim blogiem. Kopia zapasowa okazała się niewystarczającą i musiałam poprosić o wsparcie ServiceDesk… nie poddam się jednak. Mam inny pomysł, jak sobie z tym poradzić. Tak czy inaczej, jeśli macie już jakieś doświadczenia z Mautic, bo to o nim mowa, będę wdzięczna za jakiś podszept. Jak zwykle, poza Waszymi podszeptami komentarze oraz ewentualne pytania mile widziane 🙂

A tymczasem pozdrawiam,

Agnieszka

Pin It on Pinterest

Shares