Lead Magnet a RODO

Lead Magnet a RODO

Dość długo odkładałam temat prezentów dla potencjalnych subskrybentów, ale w końcu postanowiłam rozprawić się z nim. Lead magnet w RODO. Czy rola tego narzędzia nadal jest tak mocna, jak to było do tej pory? A jak się ono ma w kontekście RODO? Nie jest żadną...

czytaj dalej
Formularze zgodne z RODO

Formularze zgodne z RODO

Jak powinny wyglądać poprawnie zbudowane formularze zgodne z RODO? Od wejścia w życie nowych przepisów związanych z przetwarzaniem danych osobowych pojawiły się nowe wymagania związane z formularzami, poprzez które zbieramy dane osobowe. #1 tylko niezbędne dane...

czytaj dalej
RODO – obowiązek administracyjny na Facebooku

RODO – obowiązek administracyjny na Facebooku

Obowiązek informacyjny na Facebooku - wiedziałaś, że jeśli prowadzisz fanpage lub grupę według najnowszego wyroku z 5 czerwca b.r. Trybunał Sprawiedliwości EU jesteś do tego zobligowana.  Do tej pory żyliśmy w przeświadczeniu, że skoro do firma marka Zuckerberga jest...

czytaj dalej
RODO – podsumowanie

RODO – podsumowanie

Czas na wielkie podsumowanie całego cyklu o RODO. Przez ostatnie jedenaście tygodni opowiadałam o poszczególnych elementach, które są warte uwagi podczas przygotowań do wejścia przepisów RODO w życie. Mam ogromne przekonanie, że wspólnie z moimi wskazówkami udało Ci...

czytaj dalej
RODO – zgłaszanie naruszeń

RODO – zgłaszanie naruszeń

Na sam koniec zostawiłam najciekawszy punkt - zgłaszanie naruszeń. Do tej pory, gdy przydarzył się wyciek danych wszyscy chowali głowę w piasek i udawali, że nic się nie stało. I w sumie poza wyciekiem naszych danych nic się nie działo. Firmy zapewniały, że...

czytaj dalej
RODO – minimalizacja danych

RODO – minimalizacja danych

Dziś na warsztacie mamy trzy pojęcia: minimalizację, anonimizację i pseudominizację danych. Z tymi trzema pojęciami na pewno spotkasz się w kontekście RODO i dlatego postanowiłam je nieco przybliżyć. Czym są i co oznaczają? # minimalizacja danych Pisząc wpis...

czytaj dalej
RODO – bezpieczeństwo danych

RODO – bezpieczeństwo danych

RODO - bezpieczeństwo danych. To chyba jeden z najłatwiejszych punktów wymaganych przez RODO. Subiektywie oczywiście 😉 O co chodzi? O podjęte przez Ciebie sposoby zabezpieczania samych danych jak i dostępu do nich. Wpisują się tu programy antywirusowe, zapory...

czytaj dalej
RODO – legalność danych

RODO – legalność danych

RODO - legalność danych. W to, czy pozyskiwane przez Ciebie leady pochodzą z legalnego źródła to nie wątpię, ale, czy miałaś okazję zastanowić się głębiej zasadnością ich posiadania? Rozporządzenie RODO wymusza na właścicielach baz danych również posiadanie wiedzy. W...

czytaj dalej
RODO – rejestry i formularze

RODO – rejestry i formularze

Aby właściwie przygotować się do przyjścia RODO powinnaś przygotować niezbędne rejestry i formularze. Dzięki nim zapanujesz nad dokonywanymi zmianami oraz oznaczysz najpotrzebniejsze informacje. Jakie to dokumenty? Część z nich znasz już analizy ryzyka, bo są jej...

czytaj dalej
RODO – obowiązek informacyjny

RODO – obowiązek informacyjny

Krok za krokiem przybliżasz się do wdrożenia RODO u siebie. Dziś opowiem Ci dlaczego RODO zmienia podejście do obowiązku informacyjnego oraz klauzul, w których pobieramy zgody naszych subskrybentów. Czym jest sam obowiązek informacyjny? To nic innego jak...

czytaj dalej

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares