Przepis na prostą, 7 etapową sekwencję maili
Wagary, wagarami, ale dziś czas na kolejny wpis. a w nim przepis na prostą, 7 etapową sekwencję maili, którą się dziś z Tobą podzielę. Ta sekwencja to oczywiście część lejka, którego celem jest... sprzedaż, lajki czy cokolwiek innego, co jest Twoim celem. No i...
Kokpit MailerLite
Najlepsze praktyki w email marketingu
Nie jest sztuką nawlec igłę nitką, ale gdy założymy bokserską rękawicę wchodziy na poziom master 😉 Podobnie rzecz się ma z email marketingiem. Każdy może wysłać mail. Ale jak zrobić to w sposób, który zapewni najlepszą konwersję i zwiększy szansę na osiągnięcie...
5 powodów, dla których potrzebujesz listy mailingowej
Na samym początku zadam Ci pytanie: jak sądzisz, czy budowanie i rozwijanie listy mailingowej jest jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych dla firm i blogerów? To pytanie retoryczne otwiera mój dzisiejszy wpis o tym, ile jest powodów, dla których potrzebujesz...
Animowane newslettery
Newslettery, w których znajduje się grafika zbierają lepsze statystyki. Animowane newslettery to z kolei jeden z trendów, który coraz mocniej się rozwija i email marketerzy coraz chętniej stosują ten rodzaj grafik w swojej pracy. Animacje w *.gif lub *.apng potrafią w...
Czym jest responsywność
W dzisiejszym wpisie zajmę się responsywnością. Czym jest responsywność w internecie? Popularny skrót RWD, czyli Responsive Web Design to nic innego, jak takie zaprojektowanie strony internetowej, żeby jej wygląd i układ automatycznie dostosowywał się do urządzenia,...
Obrazki w mailu
Obrazki w mailach to must have, czy lepiej sobie je odpuścić? Jeden z najpopularniejszych kanałów social media to przecież Instagram, na którym codziennie pojawiają się miliony obrazków. Skoro tak bardzo kochamy taką formę przekazu to jaka jest ich rola w...
Planowanie newslettera
Kiedy przygotowujesz kolację wigilijną z reguły opierasz ją o jakiś plan. Planujesz potrawy, które zagoszczą na stole, planujesz rozsadzenie gości, sposób przystrojenia stołu, kolędy, które puścisz z płyty itd. Dziś spróbuję przekonać Cię do tego, że planowanie...
Jak sprawdzić, czy Twoje maile są czytane
Wysyłasz te swoje maile niczym świstak zawijający czekoladę w sreberka ale poza tym, że je wysyłasz to... nie masz pojęcia czy ktoś je w ogóle czyta. Jak sprawdzić, czy Twoje maile są czytane? Oczywiście zawsze sprawdzać statystyki. Po każdej wysyłce newslettera....
Jak nie spamować?
Jak nie spamować? Przed nami najintensywniejszy okres w roku, w którym email marketerzy mają bardzo dużo pracy. Wiąże się to ze wzmożonymi, ostatnimi w roku akcjami marketingowymi, promocjami przedświątecznymi czy wyprzedażami. Nasze działania, które mają sprawić,...