Onboarding po zakupach

Onboarding po zakupach

Kiedy mam na myśli onboarding najczęściej widzę podział na Klienta nowego, powracający i utrzymaniowego. Jak mówił klasyk, to oczywista oczywistość, bo do każdego z nich powinniśmy wysyłać nieco inne komunikaty. Czy aby na pewno oczywistość? Ile razy komunikacja z...

Komunikacja w dobie koronawirusa

Komunikacja w dobie koronawirusa

Od kilku miesięcy Polska i świat borykają się z szalejącą pandemią koronawirusa i narastającym kryzysem, który ma wpływ na wiele obszarów naszego życia. Czy, skoro w dużej mierze przenieśliśmy się do świata online kryzys ma wpływ na email marketing? Jak prowadzić komunikację, żeby była skuteczna w dobie kryzysu?

Wszystko mająca kampania sprzedażowa

Wszystko mająca kampania sprzedażowa

Co powinna mieć wszystko mająca kampania sprzedażowa? Przed chwilą skończyły się jedne z gorętszych corocznych akcji: Black Friday i Cyber Monday, ale nie oznacza to końca większych akcji sprzedażowych. Jak zatem przygotować się do działania na końcówkę tego roku, lub...

Trzej muszkieterowie ToFu, MoFu, BoFu

Trzej muszkieterowie ToFu, MoFu, BoFu

Dzisiejszy wpis, to opowieść o trzech podstawowych etapach lejka sprzedażowego i podróży Twojego potencjalnego klienta. Kiedy prowadzisz sprzedaż albo masz w ofercie jakieś usługi zależy Ci na tym, żeby każde działanie kończyły się sprzedażą. Sprzedażą książki, kursu...

Marketing automation wsparciem w email marketingu

Marketing automation wsparciem w email marketingu

Marketing automation wsparciem w email marketingu: prawda, czy fałsz? Chcę Cię trochę bardziej wprowadzić w świat email marketingu, stąd pierwszy tego typu wpis. Kiedyś już popełniłam artykuł o automatyzacji, ale ten poświęcę stricte automatyzacji w email marketingu....

8 najbardziej skutecznych słów używanych w emailu

8 najbardziej skutecznych słów używanych w emailu

Jak w prosty sposób sprawić, żeby przygotowywana przez Ciebie wiadomość lepiej konwertowała? Zachęcała do otworzenia przez odbiorcę wiadomości, do kliknięcia w nią, do kupienia Twojej oferty? Dziś mam dla Ciebie przepis na 8 najbardziej skutecznych słów używanych w...

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares