Onboarding po zakupach
Kiedy mam na myśli onboarding najczęściej widzę podział na Klienta nowego, powracający i utrzymaniowego. Jak mówił klasyk, to oczywista oczywistość, bo do każdego z nich powinniśmy wysyłać nieco inne komunikaty. Czy aby na pewno oczywistość? Ile razy komunikacja z...
Komunikacja w dobie koronawirusa
Od kilku miesięcy Polska i świat borykają się z szalejącą pandemią koronawirusa i narastającym kryzysem, który ma wpływ na wiele obszarów naszego życia. Czy, skoro w dużej mierze przenieśliśmy się do świata online kryzys ma wpływ na email marketing? Jak prowadzić komunikację, żeby była skuteczna w dobie kryzysu?
Wszystko mająca kampania sprzedażowa
Co powinna mieć wszystko mająca kampania sprzedażowa? Przed chwilą skończyły się jedne z gorętszych corocznych akcji: Black Friday i Cyber Monday, ale nie oznacza to końca większych akcji sprzedażowych. Jak zatem przygotować się do działania na końcówkę tego roku, lub...
Trzej muszkieterowie ToFu, MoFu, BoFu
Dzisiejszy wpis, to opowieść o trzech podstawowych etapach lejka sprzedażowego i podróży Twojego potencjalnego klienta. Kiedy prowadzisz sprzedaż albo masz w ofercie jakieś usługi zależy Ci na tym, żeby każde działanie kończyły się sprzedażą. Sprzedażą książki, kursu...
Marketing automation wsparciem w email marketingu
Marketing automation wsparciem w email marketingu: prawda, czy fałsz? Chcę Cię trochę bardziej wprowadzić w świat email marketingu, stąd pierwszy tego typu wpis. Kiedyś już popełniłam artykuł o automatyzacji, ale ten poświęcę stricte automatyzacji w email marketingu....
8 najbardziej skutecznych słów używanych w emailu
Jak w prosty sposób sprawić, żeby przygotowywana przez Ciebie wiadomość lepiej konwertowała? Zachęcała do otworzenia przez odbiorcę wiadomości, do kliknięcia w nią, do kupienia Twojej oferty? Dziś mam dla Ciebie przepis na 8 najbardziej skutecznych słów używanych w...