Czy warto stosować popout?

Czy warto stosować popout?

Czy warto stosować popout? Odbiorców można podzielić na dwie grupy: tę, która toleruje i tę, która szczerze nienawidzi tego sposobu komunikacji. Zazwyczaj popouty zasłaniają nam całą treść, która nas interesuje, wyskakują natarczywi od pierwszej sekundy naszej...

czytaj dalej
Linki w mailach

Linki w mailach

Linki w mailach. Pojawiają się praktycznie w każdym newsletterze. Jakie zabiegi stosować, żeby po wysłanym mailingu móc przeanalizować swoją pracę? # skracanie linków Często linkując do jakiegoś pliku, wpisu czy czegokolwiek wklejasz link i… o rany, jakie to długie....

czytaj dalej
Co to jest double opt-in

Co to jest double opt-in

Wielokrotnie dostaję od Was zapytania o to, co to jest double opt-in. Zatem dziś postaram się zebrać wszystkie Wasze pytania i odpowiedzieć na nie. #1 co to jest To podwójne potwierdzenie, jakiego wymagamy od osób zapisanych na newsletter. Zazwyczaj dostawcy usług...

czytaj dalej
Ciekawe rozwiązanie: MJML

Ciekawe rozwiązanie: MJML

Zdarza Ci się zobaczyć szablony oferowane przez dostawcę usług mailingowych i powiedziedzieć: No way! Tego nikt nie otworzy! Mam dziś dla Ciebie ciekawe rozwiązanie: MJML. Co to jest? To bardzo prosty framework (tu możesz przeczytać, czym jest framework), dzięki...

czytaj dalej
Formularze zgodne z RODO

Formularze zgodne z RODO

Jak powinny wyglądać poprawnie zbudowane formularze zgodne z RODO? Od wejścia w życie nowych przepisów związanych z przetwarzaniem danych osobowych pojawiły się nowe wymagania związane z formularzami, poprzez które zbieramy dane osobowe. #1 tylko niezbędne dane...

czytaj dalej
Drugie urodziny bloga

Drugie urodziny bloga

Drugie urodziny bloga! Wow, jak ten czas pędzi 🙂 Wyobrażasz sobie, że właśnie mija drugi rok prowadzenia przeze mnie bloga agnieszkafiuk.pl? Sama jestem w szoku, bo projekt, z którym zaczynałam mocno ewoluował. Zaczynałam (co zresztą możesz sprawdzić w pierwszych...

czytaj dalej
RODO – obowiązek administracyjny na Facebooku

RODO – obowiązek administracyjny na Facebooku

Obowiązek informacyjny na Facebooku - wiedziałaś, że jeśli prowadzisz fanpage lub grupę według najnowszego wyroku z 5 czerwca b.r. Trybunał Sprawiedliwości EU jesteś do tego zobligowana.  Do tej pory żyliśmy w przeświadczeniu, że skoro do firma marka Zuckerberga jest...

czytaj dalej
Przyciski zakupowe

Przyciski zakupowe

Przyciski zakupowe, button, guzik, call to action. Bez niego nie rozpoczniemy zakupów online. Bohaterem dzisiejszego wpisu jest po prostu guzik. Spotykamy się z nimi na każdym kroku naszej internetowej podróży. Jest obecny w aplikacjach, w wyszukiwarkach, na...

czytaj dalej
Słów parę o zaufaniu

Słów parę o zaufaniu

W dzisiejszym wpisie chciałam Wam napisać słów parę o zaufaniu. Znowu zatem zrobi się książkowo, bo mocno nawiążę do niedawno przeczytanej książki Michała Szafrańskiego, Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Co bardziej uważni zauważyli, że to jedna z nabytych przeze...

czytaj dalej

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares