Czy warto stosować popout?
Czy warto stosować popout? Odbiorców można podzielić na dwie grupy: tę, która toleruje i tę, która szczerze nienawidzi tego sposobu komunikacji. Zazwyczaj popouty zasłaniają nam całą treść, która nas interesuje, wyskakują natarczywi od pierwszej sekundy naszej...
Linki w mailach
Linki w mailach. Pojawiają się praktycznie w każdym newsletterze. Jakie zabiegi stosować, żeby po wysłanym mailingu móc przeanalizować swoją pracę? # skracanie linków Często linkując do jakiegoś pliku, wpisu czy czegokolwiek wklejasz link i… o rany, jakie to długie....
Czy spotkania networkingowe mogą być sposobem na budowanie listy mailingowej?
Czy spotkania networkingowe mogą być sposobem na budowanie listy mailingowej? Kilka razy w roku uczestniczę w konferencjach i branżowych szkoleniach. Takie okazje poza samą merytoryką, jaką ze sobą niosą, są świetnym miejscem na budowanie swojej listy mailingowej....
Co to jest double opt-in
Wielokrotnie dostaję od Was zapytania o to, co to jest double opt-in. Zatem dziś postaram się zebrać wszystkie Wasze pytania i odpowiedzieć na nie. #1 co to jest To podwójne potwierdzenie, jakiego wymagamy od osób zapisanych na newsletter. Zazwyczaj dostawcy usług...
Ciekawe rozwiązanie: MJML
Zdarza Ci się zobaczyć szablony oferowane przez dostawcę usług mailingowych i powiedziedzieć: No way! Tego nikt nie otworzy! Mam dziś dla Ciebie ciekawe rozwiązanie: MJML. Co to jest? To bardzo prosty framework (tu możesz przeczytać, czym jest framework), dzięki...
Formularze zgodne z RODO
Jak powinny wyglądać poprawnie zbudowane formularze zgodne z RODO? Od wejścia w życie nowych przepisów związanych z przetwarzaniem danych osobowych pojawiły się nowe wymagania związane z formularzami, poprzez które zbieramy dane osobowe. #1 tylko niezbędne dane...
Drugie urodziny bloga
Drugie urodziny bloga! Wow, jak ten czas pędzi 🙂 Wyobrażasz sobie, że właśnie mija drugi rok prowadzenia przeze mnie bloga agnieszkafiuk.pl? Sama jestem w szoku, bo projekt, z którym zaczynałam mocno ewoluował. Zaczynałam (co zresztą możesz sprawdzić w pierwszych...
RODO – obowiązek administracyjny na Facebooku
Obowiązek informacyjny na Facebooku - wiedziałaś, że jeśli prowadzisz fanpage lub grupę według najnowszego wyroku z 5 czerwca b.r. Trybunał Sprawiedliwości EU jesteś do tego zobligowana. Do tej pory żyliśmy w przeświadczeniu, że skoro do firma marka Zuckerberga jest...
Przyciski zakupowe
Przyciski zakupowe, button, guzik, call to action. Bez niego nie rozpoczniemy zakupów online. Bohaterem dzisiejszego wpisu jest po prostu guzik. Spotykamy się z nimi na każdym kroku naszej internetowej podróży. Jest obecny w aplikacjach, w wyszukiwarkach, na...
Słów parę o zaufaniu
W dzisiejszym wpisie chciałam Wam napisać słów parę o zaufaniu. Znowu zatem zrobi się książkowo, bo mocno nawiążę do niedawno przeczytanej książki Michała Szafrańskiego, Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Co bardziej uważni zauważyli, że to jedna z nabytych przeze...