Sposoby budowania listy mailingowej
Dzisiejszy wpis o sposobach budowania listy mailingowej mocno nawiązuje do ubiegłotygodniowego wpisu o lead magnecie w kontekście RODO. No bo jeśli nie lead magnet, to w jaki sposób możemy sprawiać, że będą przybywali nowi subskrybenci newslettera? #1 treści premium...
Lead Magnet a RODO
Dość długo odkładałam temat prezentów dla potencjalnych subskrybentów, ale w końcu postanowiłam rozprawić się z nim. Lead magnet w RODO. Czy rola tego narzędzia nadal jest tak mocna, jak to było do tej pory? A jak się ono ma w kontekście RODO? Nie jest żadną...
Newsletterowe inspiracje
Mamy już listopad. Pewnie już jutro witryny sklepowe i przestrzenie w centrach handlowych zamienią się w radosne wioski świętego Mikołaja. Chciałam Ci dziś opowiedzieć o inspiracjach. O newsletterowych inspiracjach, bo choć październik za nami to był to miesiąc...
Jak zarabiać na newsletterze
Czy na newsletterze można zarabiać? Takie pytanie niedawno postawił mi jeden z moich znajomych. No można, jasne, że można. Dla wielu firm newsletter to jedyna (poza social mediami) forma kontaktu z klientami. To zacne pytanie wykorzystałam w ubiegłotygodniowym live’ie...
Godne polecenia książki o WordPressie
Najpopularniejszym systemem CMS do zrobienia strony internetowej czy bloga bez dwóch zdań pozostaje WordPress. O ile znalezienie książek o WP nie sprawia szczególnych trudności, o tyle znalezienie książek napisanych dla totalnych laików już trudniej. Niemniej w tym...
Motyw Monstroid 2
Niedawno, przy okazji budowania osobnej strony do konferencji miałam sposobność przetestować kolejny motyw od Template Monster. Tym razem wybór padł na motyw Monstroid 2. To nowy stary motyw, który został odświeżony i dostosowany do ostatnich wymogów i trendów....
Siła Newslettera
Niedawno wspominałam, że pracuję nad nowymi projektami. Jeden z nich ujrzał właśnie światło dzienne i mogę Ci dziś o nim opowiedzieć. Mowa oczywiście o konferencji Siła Newslettera. Z racji wykonywanego zawodu bardzo często biorę udział w wydarzeniach związanych z...
Jak zaktywizować subskrybentów
Jak zaktywizować subskrybentów, czyli co zrobić, żeby Twoje maile zaczęli czytać bardziej “oporni” odbiorcy. Posegmentuj posiadaną bazę. Możesz przyjąć kilka scenariuszy takiej segmentacji. Najlepszym będzie podzielenie ich na aktywnych i tych nieaktywnych...
Elementy poprawnie zbudowanego newslettera
Często dostaję w mailach pytanie, jakie są elementy poprawnie zbudowanego newslettera. Zatem dziś odpowiem na nie 🙂 Z racji zawodu i pasji subskrybuję całą masę newsletterów. Zarówno osób, które korzystały z moich kursów i konsultacji, jak i branżowe. Dziś o...
6 powodów, dla których potrzebujesz własnej listy mailingowej
6 powodów, dla których potrzebujesz własnej listy mailingowej... Parę tygodni temu, podczas jednej z konsultacji Klient zapytał mnie, po co w sumie jest Mu potrzebna lista mailingowa. Ma Facebook, mocno zainwestował w facebookowego bota i w ten sposób dociera do...