Sposoby budowania listy mailingowej

Sposoby budowania listy mailingowej

Dzisiejszy wpis o sposobach budowania listy mailingowej mocno nawiązuje do ubiegłotygodniowego wpisu o lead magnecie w kontekście RODO. No bo jeśli nie lead magnet, to w jaki sposób możemy sprawiać, że będą przybywali nowi subskrybenci newslettera? #1 treści premium...

czytaj dalej
Lead Magnet a RODO

Lead Magnet a RODO

Dość długo odkładałam temat prezentów dla potencjalnych subskrybentów, ale w końcu postanowiłam rozprawić się z nim. Lead magnet w RODO. Czy rola tego narzędzia nadal jest tak mocna, jak to było do tej pory? A jak się ono ma w kontekście RODO? Nie jest żadną...

czytaj dalej
Newsletterowe inspiracje

Newsletterowe inspiracje

Mamy już listopad. Pewnie już jutro witryny sklepowe i przestrzenie w centrach handlowych zamienią się w radosne wioski świętego Mikołaja. Chciałam Ci dziś opowiedzieć o inspiracjach. O newsletterowych inspiracjach, bo choć październik za nami to był to miesiąc...

czytaj dalej
Jak zarabiać na newsletterze

Jak zarabiać na newsletterze

Czy na newsletterze można zarabiać? Takie pytanie niedawno postawił mi jeden z moich znajomych. No można, jasne, że można. Dla wielu firm newsletter to jedyna (poza social mediami) forma kontaktu z klientami. To zacne pytanie wykorzystałam w ubiegłotygodniowym live’ie...

czytaj dalej
Godne polecenia książki o WordPressie

Godne polecenia książki o WordPressie

Najpopularniejszym systemem CMS do zrobienia strony internetowej czy bloga bez dwóch zdań pozostaje WordPress. O ile znalezienie książek o WP nie sprawia szczególnych trudności, o tyle znalezienie książek napisanych dla totalnych laików już trudniej. Niemniej w tym...

czytaj dalej
Motyw Monstroid 2

Motyw Monstroid 2

Niedawno, przy okazji budowania osobnej strony do konferencji miałam sposobność przetestować kolejny motyw od Template Monster. Tym razem wybór padł na motyw Monstroid 2. To nowy stary motyw, który został odświeżony i dostosowany do ostatnich wymogów i trendów....

czytaj dalej
Siła Newslettera

Siła Newslettera

Niedawno wspominałam, że pracuję nad nowymi projektami. Jeden z nich ujrzał właśnie światło dzienne i mogę Ci dziś o nim opowiedzieć. Mowa oczywiście o konferencji Siła Newslettera. Z racji wykonywanego zawodu bardzo często biorę udział w wydarzeniach związanych z...

czytaj dalej
Jak zaktywizować subskrybentów

Jak zaktywizować subskrybentów

Jak zaktywizować subskrybentów, czyli co zrobić, żeby Twoje maile zaczęli czytać bardziej “oporni” odbiorcy. Posegmentuj posiadaną bazę. Możesz przyjąć kilka scenariuszy takiej segmentacji. Najlepszym będzie podzielenie ich na aktywnych i tych nieaktywnych...

czytaj dalej
Elementy poprawnie zbudowanego newslettera

Elementy poprawnie zbudowanego newslettera

Często dostaję w mailach pytanie, jakie są elementy poprawnie zbudowanego newslettera. Zatem dziś odpowiem na nie 🙂 Z racji zawodu i pasji subskrybuję całą masę newsletterów. Zarówno osób, które korzystały z moich kursów i konsultacji, jak i branżowe. Dziś o...

czytaj dalej

Dlaczego ja?

Agnieszka Fiuk

Nazywam się Agnieszka Fiuk. Jestem specjalistką od marketing automation, newslettera i RODO. Kompleksowo rozwiązuję problemy osób, które pragną skutecznie promować swój biznes i trwale na nim zarabiać.
Możesz umówić się na konsultację online, audyt Twojego newslettera lub działań email marketingowych albo skorzystać z moich kursów online 🙂

Agnieszka

Blog, to odpowiedzi m.in.: na pytania:

  • Jak pisać dobry newsletter, który przynosi zyski?
  • Jak budować bazę mailingową?
  • Jak pisać newsletter, żeby czytali?
  • Jak pisać newsletter, żeby kupowali?

Linki affiliacyjne

W niektórych moich wpisach możesz napotkać linki i bannery. Nie wszystkie, ale niektóre z nich tak, działają jako programy afiliacyjne, z których sprzedawca dzieli się ze mną swoim dochodem. Korzystając z mojego polecenia pozwalasz mi zarobić.

Dziękuję Ci za to 🙂

Pin It on Pinterest

Shares